GRAFIK NA WIOSNĘ 2024

 Grafik jogi na wiosnę 2024 (obowiązuje od początku marca do końca czerwca).





STUDIO BĘDZIE NIECZYNNE W DNIACH:

-  22.03-24.03 moje wyjazdowe szkolenie

- 29.03-1.04 Przerwa Wielkanocna

- 12.04-14.04 moje wyjazdowe szkolenie

- 1-5.05 weekend majowy

- 30.05-2.06 weekend z Bożym Ciałem


Kontakt: jogawlesie@gmail.com

___________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM... oto wszystkie strony z moją jogą!

MOJA STRONA Z JOGĄ NA FB:
https://www.facebook.com/ciszewskajoga

SKLEP Z ZAJĘCIAMI JOGI:
www.ciszewska.myvod.pl

STRONA WWW z grafikiem:
www.agnieszkaciszewska.pl

YouTube:
www.youtube.com/@ciszewskajoga

INSTAGRAM
instagram.com/ciszewskajoga

BLOG
www.jogawlesie.blogspot.com

#joga #aktywnośćprozdrowotna #czasdlasiebie #jogawlesie #ciszewskajoga




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fotorelacja - wyjazd z jogą listopad 2023

LEPSZE DLA CIEBIE - Słodycze

GRAFIK JOGI NA ZIMĘ 2023/2024